KÄYTTÖEHDOT
Voimassa 01.01.2020 alkaen.

Nettikauppa Giraffic Park Oy  (y-tunnus 3100726-4 ), jäljempänä Giraffi ja Giraffic Park myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

TILAAMINEN
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla sähköpostiin tulevalla laskulla tai verkkopainikkeen kautta. Varastossa olevat tuotteet voit maksaa noutaessa myös käteisellä / kortilla paikanpäällä. Palvelemme ajanvarauksella.
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun, kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilauksessa tulee olla oikeat yhteystiedot, myös puhelinnumero! Asiakas vastaa tietojen oikeellisuudesta.

MAKSAMINEN & MAKSUTAVAT
Maksuvaihtoehdot: lasku sähköpostiin, pankkipainikkeet sekä käteinen / kortti noutaessa tilausta.

Laskulla maksaessa lasku tulee siihen sähköpostiosoitteeseen, minkä annat tilausta tehdessäsi. Sähköpostilaskusta perimme 3€ käsittelykuluja. Huomioithan, että lasku ei tule automaattisesti vaan se tehdään käsin. Pyrimme lähettämään laskun kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta (pl. ennakkotilaukset). Tarkkaile myös roskapostiasi. Laskun maksettuasi tilaus käsitellään. Nopeuttaaksesi käsittelyä tai mikäli maksaja ei ole sama, kuin tilaaja, ota kuvakaappaus kuitista ja lähetä se meille sähköpostiin.

Vain Giraffin noutopisteestä (=varastosta) löytyviä tuotteita voi maksaa noudettaessa käteisellä/pankkikortilla. Kaikki tuotesaldolla "0" eli tilaustavarat tulee maksaa ennakkoon.

TILAUS JA MAKSUVAHVISTUS
Laskulla maksaessa: onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään lasku. Tarkistathan, että tilauksesi on oikein ja vahvista tilaus maksamalla lasku. Emme lähetä maksamattomia tilauksia. Jos et ole maksanut laskua eräpäivään mennessä, tilauksesi raukeaa.

TOIMITUSAIKA
Toimitusaika lasketaan alkaneeksi tilauksen maksamisen jälkeen. Maksamattomia tilauksia emme käsittele.

Jokaisesta tuotekortista löydät tuotekohdaisen varastosaldon.
"Saatavilla: X kpl" > Tuotetta on varastossa. Tee ja maksa tilaus ja sovi toimituksesta tai noudosta.

"Tuotetta ei varastossa tällä hetkellä. " > Tuotetta ei ole varastossa. Tilauksesi luetaan ennakkotilaukseksi.
Suurin osa tuotteistamme on tilaustavaraa emmekä varastoi näitä tuotteita. Pidempi toimitusaika näkyy myös hinnoissamme: pyrimme pitämään hinnat mahdollisimman alhaisina. Huomioithan myös, että maahantuojien oma saatavuus vaikuttaa toimitusaikaan. Mikäli tuote on maahantuojalta loppu, kestää sen toimittamisessa pidempään. Otamme yhteyttä, mikäli toimitusaika pitenee.


TOIMITUSTAPA JA -KULUT

Toimitustavat:  Posti, Postin Smart Post, DB Schenker, Matkahuolto, nouto, kotiinkuljetus & toimituskierrokset. Emme postita eläviä eläimiä.
HUOM! Mahdolliset lisätoimituskulut lisätään laskun loppusummaan, mikäli ne eivät siihen tule automaattisesti (esimerkiksi toimituskierrokset) tai rahti. Olemme tuolloin yhteydessä etukäteen.

Giraffic Parkilla on oikeus vaihtaa toimitustapaa, mikäli tuotteet eivät mahdu asiakkaan valitsemaan toimituspakettiin (esimerkiksi Smart Postien lähetyslaatikkoihin ei mahdu heinäpaali). Mikäli toimitustapaa tai vastaanottopistettä vaihdetaan, käytetään automaattista "lähin palvelupiste" vaihtoehtoa.

Huomioithan, että valitsemasi tuotteet voivat myös vaikuttaa toimitustapojen valintaan.

Noutamatta jätetyistä lähetyksistä perimme toimitusmaksun sekä lähetyksestä aiheutuneet todelliset kulut.
Noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Asiakas vastaa tietojen tarkkuudesta ja paikkansa pitävyydestä ja vastaa tästä johtuvista ongelmatilanteista. TIlauksen peruuttamiseen löydät tiedot alempaa.

NOUTO
Giraffic Parkin noutopisteestä:
Ajanvarauksella tiistaisin ja torstaisin 19-21 sek sunnuntaisin 12-14. Ajanvaraukseen pääset klikkaamalla TÄSTÄ

Huppionmäenkatu 4 A 18
33720 Tampere

VAIHTO -, PALAUTUS- JA PERUUTUSEHDOT
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa, palauttaa tai peruuttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Syötävien tuotteiden tulee olla avaamattomassa pakkauksessa. Palautusoikeus ei koske mittatilauksella tehtyjä tuotteita (esim. terraariot) jotka asiakas on tilauksen saadessa hyväksynyt eikä alelaarin elintarvikkeita kuten ruokia ja herkkuja.

Ota aina ensin yhteyttä sähköpostitse, mikäli haluat peruuttaa tilauksesi tai palauttaa/vaihtaa tilaamasi tuotteen.
Tilauksen peruutus: ilmoita sähköpostiin selkeästi tilausnumerosi sekä yhteystietosi ja tilauksen maksamiseen käytetty pankkitilin numero.
Tuotteiden vaihto tai palautus: täytä sähköpostitse saamasi palautuslomake ja lähetä se meille täytettynä sähköpostilla.
Palautuksista tulee aina ilmoittaa ensin meille sähköpostitse. Palautukset lähetetään ensisijaisesti samaa kanavaa pitkin. Vaihto/Palautuskuluista vastaa asiakas.

Palautusosoite:
Giraffic Park Oy
Huppionmäenkatu 4 A 18
33720 Tampere

Palautukset ohjataan seuraaviin noutopisteisiin: S-market Kaukajärvi / R-kioski Kaukajärvi


ONGELMATILANTEET
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi kuljettajalle sekä Giraffic Parkille.
Jos tilauksesi on kadonnut kuljetuksen aikana, ole meihin yhteydessä sähköpostitse ja lähdemme selvittämään asiaa. Tarkistathan, että antamasi puhelinnumero ja osoitetiedot ovat olleet tilaustiedoissa oikein. Asiakas vastaa tietojen oikeellisuudesta.


YHTEYSTIEDOT & ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu avoinna arkisin klo 09 - 16
Puh. 044-7707799
Meihin voit olla yhteydessä myös Whatsapp -palvelun kautta.

Suosittelemme yhteydenottoa sähköpostitse:
asiakaspalvelu@girafficpark.fi

Giraffic Park Oy
Huppionmäenkatu 4 A 18
33720 Tampere

Y-tunnus: 3100726-4

Tuote loppu?

Ei hätää, tilaamme kyllä lisää!
Suurin osa tuotteista on tilaustuotteita eikä niitä ole varastossa. Voit jättää tilauksen ja tilaamme mahdollisimman pian lisää. 

Näin toimimalla ruoat ja herkut sekä muut päiväystuotteet eivät turhaan makaa varastossamme, vaan saat aina maahantuojalta mahdollisimman tuoretta.